Visasezonės „Continental“ padangos „AllSeasonContact 2“ pripažintos geriausiomis
·
„AllSeasonContact 2“ padangos pripažintos
geriausiomis „Auto Club Europe“ teste;
·
Buvo bandomi devyni visasezonių padangų modeliai;
· Itin didelis stabdymo sausame kelyje pranašumas.
Hanoveris (Vokietija),
2024 m. rugsėjo mėn. „Continental“ visasezonės padangos „AllSeasonContact 2“
užėmė pirmą vietą neseniai paskelbtame „Auto Club Europe“ teste su aukščiausiu
įvertinimu „labai rekomenduojamos“. Vienas didžiausių automobilių klubų
Europoje, kartu su Austrijos „ARBÖ“ asociacija ir Vokietijos techninių testų
organizacija „GTÜ“, išbandė devynis „215/50 R18“ dydžio modelius, bandymams
buvo naudojamas „Volkswagen T-Roc“ automobilis. Be puikių savybių važiuojant
per sniegą ir šlapiu keliu, testuotojai nustatė itin didelius skirtumus bandant
padangas sausame kelyje. Pavyzdžiui, geriausiai įvertintų „Continental“ padangų
ir antroje vietoje likusių „Michelin CrossClimate 2 SUV“ padangų stabdymo
kelias ant sauso asfalto skyrėsi net 6,3 metro – tai yra maždaug pusantro mažo
automobilio ilgio atstumas!
Ekspertai taip
pat išbandė ir kitas padangų savybes ant sniego, šlapiame ir sausame kelyje,
kadangi šie modeliai yra kuriami užtikrinti saugumą ištisus metus. „Auto Club
Europe“ duomenimis, šiandien beveik kas trečia Europoje parduodama padanga yra
visasezonė, o po bandymų paaiškėjo, kad geriausiai subalansuotomis savybėmis,
esant skirtingoms eismo sąlygoms, pasižymi „Continental AllSeasonContact 2“
padangos.
Naujausias „Continental“ visasezonių padangų modelis „AllSeasonContact 2“ pasižymi dar geresnėmis savybėmis nei daug įvertinimų pelnęs ankstesnis modelis. Šios visasezonės padangos yra skirtos lengviesiems ir SUV automobiliams ir yra gaminamos nuo 15 iki 21 colio dydžio. Gamintojas gerokai padidino „AllSeasonContact 2“ padangų ridą, palyginti su pirmtakėmis, taip pat sumažino degalus taupantį pasipriešinimą riedėjimui be įtakos saugumui. Be to, naujos „AllSeasonContact 2“ padangos pasižymi dar geresniu valdymu sausame kelyje ir trumpesniu stabdymu ant šlapios ir sausos dangos nei ankstesnis modelis.