„Continental“ pradėjo bandymus naujame važiavimo simuliatoriuje
·
Nuo šiol
„Continental“ padangų bandymai bus atliekami ir naujame važiavimo
simuliatoriuje;
·
Bandymai
imitavimo stende taupo žaliavas ir trumpina padangų kūrimo laiką;
·
Pažangios technologijos
prisideda prie ambicingų gamintojo tvarumo tikslų.
Hanoveris (Vokietija), 2023 m. gruodžio mėn. „Continental“
padangų bandymams pradėjo naudoti naują važiavimo simuliatorių ir tokie
virtualūs bandymai leis sutaupyti žaliavų bei gerokai sutrumpins naujų modelių
kūrimo laiką. Pažangi sistema labai tiksliai atkuria padangų ir bandomojo
automobilio parametrus, o itin manevringas treniruoklis „Continental“ padangų
bandytojams leidžia patirti subjektyvius važiavimo įspūdžius lyg būtų
važiuojama tikroje bandymų trasoje.
„Virtualūs kūrimo metodai leidžia dar efektyviau ir
tiksliau taikyti naujus sprendimus, taip pat virtualūs bandomieji kilometrai
atlieka svarbų vaidmenį tausojant vertingus išteklius, – sako Berndas Korte,
„Continental“ Lengvųjų padangų kūrimo padalinio vadovas. – Naudodami naująjį
vairavimo simuliatorių, mes galime sutrumpinti padangų kūrimo laiką ir
optimizuoti išteklių naudojimą gamyboje ir logistikoje.“
Simuliatorius apskaičiuoja tikslius padangų ir atitinkamos bandomosios transporto priemonės važiavimo parametrus. Į treniruoklį įkeliami padangų duomenys su tikslia informacija apie jų konstrukciją, protektorių ir gumos mišinį. Taigi bandytojas testuoja konkretų padangų modelį, skirtą konkrečiai transporto priemonei lyg tą darytų realioje bandymų trasoje.
Esminis tokio bandymų stendo privalumas yra galimybė
padangų parametrus keisti skaitmeniniu būdu. Tai reiškia, kad bandomuosius
važiavimus galima kartoti itin dažnai ir akimirksniu palyginti subjektyvius
važiavimo įspūdžius. O didelės platformos (keturių metrų ilgio, penkių metrų
pločio) mobilumo galimybės, kurios maksimalus pagreitis yra dvylika metrų per
sekundę, leidžia bandytojams patirti visus šešis transporto priemonės dinamikos
parametrus lyg važiuotų automobiliu tikroje bandymų trasoje. Šie parametrai
apima išilgines ir šoninines padangą veikiančias jėgas, amortizavimą, taip pat
automobilio pasukamumą, svyravimą bėgėjantis ir stabdant, ir pasvyrimą
posūkiuose – testuotojai padangų kūrimo procese visus šiuos parametrus įtraukia
į subjektyvius vairavimo įspūdžius.
„Naudodami važiavimo imitatorių mes įvertiname ir optimizuojame padangų savybes dar prieš jas pagamindami, – pasakoja Julianas Kroeberis, „Continental“ atsakingas už padangų simuliatorių. – Tai mums leidžia dar labiau optimizuoti kūrimo procesą ir sutaupyti laiko.“
Kiekvienas bandymų ciklas, atliktas važiavimo simuliatoriuje, o ne trasoje, reiškia, kad naujo modelio sukūrimui reikia mažiau bandomųjų padangų, tad ši nauja technologija dar labiau prisideda prie itin visapusiškų „Continental“ tvarumo sprendimų. Bendrovės siekis – tapti pažangiausiu padangų gamintoju, socialiai atsakingu už aplinkosaugą, ir tam „Continental“ daug investuoja į novatoriškas technologijas, tvarius gaminius ir sprendimus visoje gamybos grandinėje.