·         Skaitmeninis padangų kūrimas leis sutaupyti iki 10 000 vienetų padangų prototipų ir nuvažiuoti iki 100 000 mažiau kilometrų.

·         Profesionalūs padangų bandytojai jas testuos virtualioje aplinkoje;

·         Važiavimo simuliatorius užtikrins labiau efektyvų naujų padangų kūrimą ir bandymus;

Hanoveris (Vokietija), 2021 m. balandžio mėn. Technologijų kompanija ir aukščiausios klasės padangų gamintojas „Continental“ kuria pažangų dinaminį padangų bandymo stendą, kuris leis naujus padangų modelius kurti efektyviau, tvariau ir tiksliau įgyvendinant norimus rezultatus. Padangų bandymo stendas pradės veikti 2022 metais didžiausiame Europoje „Continental“ padangų bandymo centre „Contidrom“ šalia Hanoverio (Vokietija).
 
„Aukščiausios klasės padangų kūrimas ir jų bandymai yra itin sudėtingas ir laikui imlus procesas. O naudodami naują dinaminį važiavimo imitavimo stendą, ateityje šį procesą padarysime labiau efektyviu, – sako dr. Borisas Mergell, Padangų kūrimo ir vystymo padalinio vadovas. – Mes norime automobilių pramonės padangų sektoriuje įgyvendinti virtualų kūrimo procesą. Naujasis simuliatorius apima pažangiausias technologijas, apjungtas su itin didele mūsų profesionalių padangų bandytojų patirtimi.“
 
Tvarus kūrimas: sutaupyta 100 000 kilometrų ir 10 000 bandomųjų padangų
Naujas važiavimo modeliavimo įrenginys padangų kūrimui suteikia itin daug privalumų – padangų bandymus perkėlus į virtualią erdvę, taupomas laikas, žaliavos ir vertingi planetos ištekliai. Be to, labai sumažės logistikos poreikis bandant padangas skirtingose pasaulio vietose, kadangi svarbiausius parametrus bus galima patikrinti simuliatoriuje, turinčiam automobilio, kuriam yra skirtos naujos padangos, duomenis. Taip pat į jį bus suvedami „Continental“ duomenys apie gumos sudėtį, padangų konstrukciją ir protektoriaus raštą.
Kiekvieno testo baigiamasis ciklas, atliekamas virtualiame bandymų stende vietoje to, kad padangos būtų testuojamos realiame kelyje, reikš, kad jų prototipų reikės žymiai mažiau. Investicijos į naujas technologijas prisidės prie „Continental“ įsipareigojimo aplinkosaugai ir tvarumui. „Mūsų padangų bandytojams sėdint simuliatoriuje, o ne prie tikro automobilio vairo, kasmet reikės nuvažiuoti maždaug 100 000 kilometrų mažiau realiuose keliuose ar bandymų trasose, – sako dr. Holger Lange, Lengvųjų automobilių padangų kūrimo padalinio vadovas. – O tai taip pat leis mums kasmet sutaupyti maždaug 10 000 bandymams skirtų padangų.“ Iki šiol galutiniams padangų bandymų etapams, padangas pritaikant realioms naudojimo aplinkoms, reikėdavo pagaminti labai daug bandomųjų padangų, tad ateityje važiavimo modeliavimo įrenginys leis gaminti žymiai mažiau tokių prototipų.
Virtualus bandymų stendas atveria itin plačias galimybes
Vairuotojas-bandytojas važiavimo simuliatoriuje galės testuoti bet kokio modelio padangas, pritaikytas bet kokiam automobiliui, o visi parametrai galės būti keičiami bet kuriuo metu. Tai reiškia, kad nauji padangų modeliai galės būti bandomi bet kokiose naudojimo aplinkose, bet kokiomis eismo sąlygomis ir ant skirtingų dangos paviršių, gaunant patikimus rezultatus jau pradinėje bandymų stadijoje. Netgi naujos medžiagos, naudojamos padangų gamybai („Continental“ nuolatos tiria tvarių žaliavų padangų gamybai galimybes), gali būti nuodugniai išbandytos ir optimizuotos dar prieš pagaminant pirmuosius naujų padangų prototipus.