„Continental“ naujas padangas bandys virtualiame bandymų stende
19 bal.
658 View(s)
·
Skaitmeninis
padangų kūrimas leis sutaupyti iki 10 000 vienetų padangų prototipų ir
nuvažiuoti iki 100 000 mažiau kilometrų.
·
Profesionalūs
padangų bandytojai jas testuos virtualioje aplinkoje;
·
Važiavimo
simuliatorius užtikrins labiau efektyvų naujų padangų kūrimą ir bandymus;
Hanoveris (Vokietija), 2021 m. balandžio mėn. Technologijų kompanija ir
aukščiausios klasės padangų gamintojas „Continental“ kuria pažangų dinaminį
padangų bandymo stendą, kuris leis naujus padangų modelius kurti efektyviau,
tvariau ir tiksliau įgyvendinant norimus rezultatus. Padangų bandymo stendas
pradės veikti 2022 metais didžiausiame Europoje „Continental“ padangų bandymo
centre „Contidrom“ šalia Hanoverio (Vokietija).
„Aukščiausios
klasės padangų kūrimas ir jų bandymai yra itin sudėtingas ir laikui imlus
procesas. O naudodami naują dinaminį važiavimo imitavimo stendą, ateityje šį
procesą padarysime labiau efektyviu, – sako dr. Borisas Mergell, Padangų kūrimo
ir vystymo padalinio vadovas. – Mes norime automobilių pramonės padangų
sektoriuje įgyvendinti virtualų kūrimo procesą. Naujasis simuliatorius apima
pažangiausias technologijas, apjungtas su itin didele mūsų profesionalių
padangų bandytojų patirtimi.“
Tvarus
kūrimas: sutaupyta 100 000 kilometrų ir 10 000 bandomųjų padangų
Naujas
važiavimo modeliavimo įrenginys padangų kūrimui suteikia itin daug privalumų –
padangų bandymus perkėlus į virtualią erdvę, taupomas laikas, žaliavos ir
vertingi planetos ištekliai. Be to, labai sumažės logistikos poreikis bandant
padangas skirtingose pasaulio vietose, kadangi svarbiausius parametrus bus
galima patikrinti simuliatoriuje, turinčiam automobilio, kuriam yra skirtos
naujos padangos, duomenis. Taip pat į jį bus suvedami „Continental“ duomenys
apie gumos sudėtį, padangų konstrukciją ir protektoriaus raštą.
Kiekvieno
testo baigiamasis ciklas, atliekamas virtualiame bandymų stende vietoje to, kad
padangos būtų testuojamos realiame kelyje, reikš, kad jų prototipų reikės
žymiai mažiau. Investicijos į naujas technologijas prisidės prie „Continental“
įsipareigojimo aplinkosaugai ir tvarumui. „Mūsų padangų bandytojams sėdint
simuliatoriuje, o ne prie tikro automobilio vairo, kasmet reikės nuvažiuoti
maždaug 100 000 kilometrų mažiau realiuose keliuose ar bandymų trasose, – sako
dr. Holger Lange, Lengvųjų automobilių padangų kūrimo padalinio vadovas. – O
tai taip pat leis mums kasmet sutaupyti maždaug 10 000 bandymams skirtų
padangų.“ Iki šiol galutiniams padangų bandymų etapams, padangas pritaikant
realioms naudojimo aplinkoms, reikėdavo pagaminti labai daug bandomųjų padangų,
tad ateityje važiavimo modeliavimo įrenginys leis gaminti žymiai mažiau tokių
prototipų.
Virtualus
bandymų stendas atveria itin plačias galimybes
Vairuotojas-bandytojas važiavimo simuliatoriuje galės
testuoti bet kokio modelio padangas, pritaikytas bet kokiam automobiliui, o
visi parametrai galės būti keičiami bet kuriuo metu. Tai reiškia, kad nauji
padangų modeliai galės būti bandomi bet kokiose naudojimo aplinkose, bet
kokiomis eismo sąlygomis ir ant skirtingų dangos paviršių, gaunant patikimus
rezultatus jau pradinėje bandymų stadijoje. Netgi naujos medžiagos, naudojamos
padangų gamybai („Continental“ nuolatos tiria tvarių žaliavų padangų gamybai
galimybes), gali būti nuodugniai išbandytos ir optimizuotos dar prieš
pagaminant pirmuosius naujų padangų prototipus.